Samsung HT-BD1220R

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HT-BD1220R op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

antoon 68 03-01-2012
Geschreven voor: Samsung HT-BD1220R

zeer slecht toestel speelt niet alle dvd meer af .
ben al 3 maal terug geweest naar de winkel .maar die kunnen niets doen ook bij samsung weten ze niet wat er aan de hand is .
nog maals koop ik deze speler zeler niet

bkonings 03-12-2010
Geschreven voor: Samsung HT-BD1220R

Ook ik heb dit waardeloze apparaat in bezit.
Al eens teruggestuurd omdat de ventilator aanliep,
retour gekregen met een afgebroken dvd-klepje, kan het apparaat zelf niks aan doen overigens.
Nu leest hij bijna geen dvd's meer en het ergste is nog dat continu het geluid gedeeltelijk of helemaal wegvalt, dit kan je alleen oplossen door het volume keihard te zetten, dan springt het geluid weer (hard) aan. Snoertjes natuurlijk meermaals gecontroleerd.
Ik heb spijt van deze aankoop, vind het een mooi apparaat maar ook het geluid is niet echt heel mooi.
Voor mij geen rommel meer van het merk samsung

ballie1974 09-08-2010
Geschreven voor: Samsung HT-BD1220R

Heb dit apparaat nou ook sinds een paar maanden en het is een al ellende.Ben al twee terug naar de winkel geweest om hem te repareren maar zonder resultaat.Het probleem is dat hij vanzelf aangaat zonder dat ik hem aanstuur.Bij samsung nieuwe softwear er opgezet maar dat hielp ook niet.Tweede keer andere hdmi kabel gekregen van de winkel maar naar 2 weken was het weer het zelfde liedje.Als ik zo eens de reviews lees kan ik er wel aan opmaken dat het niet al te best apparaat is.

Gr Barry.

Kappen 20-02-2010
Geschreven voor: Samsung HT-BD1220R

Samsung HT-BD1220 een week geleden gekocht samen met een Samsung LED-TV en het geheel werkt prima.
Ik had al verschillende reviews gelezen over die LED-TV en telkens kwam er ter sprake dat het geluid van de TV (ue40b6000) niet schitterend was. Maar na het aansluiten van de home cinema compleet tevreden over het geluid.

Heb al geprobeerd een harde schijf aan te sluiten via USB, werkt perfect. Divx en Xvid bestanden worden zonder probleem afgespeeld. Ook gebrande CD's met Xvid bestanden slikt hij prima.

Netwerk aansluiten was eveneens gemakkelijk : netwerkkabel van router in de home cinema gestoken en ik had meteen een ip-adres. Youtube in een paar seconden functioneel.

Waar ik wel een probleem ondervond, was met het afspelen van een MKV-bestand, er was een schokkend beeld te zien op het scherm, maar ik weet niet of het te maken had met een corrupt bestand ofwel met de home cinema.

Minpunten: de ventilator van het apparaat is erg nadrukkelijk hoorbaar. Oplossing, zet het geluid wat luider;-))

Niels R'dam 24-01-2010
Geschreven voor: Samsung HT-BD1220R

Heb deze set nu 3 weken in bezit en via anynet aangesloten op mijn Samsung LED TV.

Geluidskwaliteit is prima voor televisie en afspelen van DVD/BluRay. Verwacht echter niet teveel van de surround. Voor het beluisteren van Audio CD's vind ik de geluidskwaliteit minder goed dan van mijn oude stereo installatie. Toch wel jammer.

Grootste voordeel vind ik met name dat alles in 1 apparaat zit en de kleine speakers. Ziet er ook mooi uit en werkt goed samen met mijn Samsung TV.

Minpunten: de ventilator van het apparaat is erg nadrukkelijk hoorbaar. Bij TV of zachte muziek ervaar ik dat als storend, maar dat is persoonlijk. Verder heb je bij de bediening soms het scherm van de TV nodig om te zien wat je doet. Met name de iPod/iPhone bediening vind ik daarbij wat omslachtig.

Al met al een goede set voor zijn geld die met name de DVD liefhebber zal bekoren. Samsung moet alleen echt wat doen aan dat ventilator geluid!

-----------------------------

Overigens: de set die ik eerst kocht is inmiddels door de winkel (Foka) omgeruild voor een nieuwe. De eerste haperde regelmatig bij het afspelen van audio CD's. De ene keer speelde hij ze wel af en de andere keer niet.

mevo 05-01-2010
Geschreven voor: Samsung HT-BD1220R

Ik heb de set ook gekocht 349-50(Cash Back) dus 249 euro.
Inderdaad de koeling hoor je iets.Verder zeer tevreden en goed geluid.Nog niet alles uitgeprobeerd.Youtube filmjes gaat goed maar streamen lukt niet,heb Windows 7 Ultimate op pc zonder wachtwoord.Met handmatig scannen vraagt hij user naam en wachtwoord ik kom er niet uit en heb Samsung een mailtje gestuurd als daar iets uitkomt laat ik het hier horen.

es2205 05-01-2010
Geschreven voor: Samsung HT-BD1220R

Wij hebben dit setje, ondanks wat slechte reviews, gekocht. En echt, wij hebben niets te klagen. Mooi geluid, alle films werken bij ons en geen last van het coolergeluid. Aangesloten op onze Samsung LE46B750 en dankzij Anynet kunnen we 1 afstandbediening gebruiken. Wij wilden geen 4 boxen en dit is een uitstekend setje met 2 speakers.

VanIersel 03-01-2010
Geschreven voor: Samsung HT-BD1220R

Iedereen moet voor zichzelf uitmaken of hij/ zij tevreden is met dit systeem. Ik zou adviseren eerst eens goed te luisteren alvorens te kopen. Want als ik ook die moeite had genomen had ik het systeem nooit gekocht!
De geluidskwaliteit is slecht zowel bij muziek als spraak. Bovendien is de bluerayspeler zeer gevoelig, bij het minste of geringste vuiltje gaat het apparaat haperen.IK heb zelden een blueray in een keer kunnen afkijken. Kortom zonde van mijn geld voortaan maar eens eerst luisteren alvorens te kopen!

peterprinsen 02-01-2010
Geschreven voor: Samsung HT-BD1220R

Ik ben reeds enkele weken in het bezit van het toestel, en ik kan het enkel maar vergelijken met een (veel) duurder toestel van mijn schoonbroer (zwager voor de nederlanders). Heb op oudejaar de helft van het clouseau-concert gezien en gehoord en het laatste halfuur thuis verder gekeken en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik voor een kleine €400 een veel beter geluid heb dan dat duurdere systeem van ongeveer €1500. De you-tube functie werkt perfect, en wanneer je de HD-Clips uitkiest lijkt het wel of je gewoon tv kijkt met goed geluid. De HS staat ook de hele dag aan op de tuner-functie. Enkel met de Ipod heb ik een probleem daar hij na een 5 tal nummers altijd terug uitspringt. Ik heb nu op mijn Ipod nieuwe firmware geplaatst en ga het binnenkort eens uitproberen.

verbong 01-01-2010
Geschreven voor: Samsung HT-BD1220R

perfect werkende blue-ray met voor dat geld alles erop en aan,goede sub-woofer,aansluiten op je lcd en genieten en niet zeuren wat wil je nog meer voor plus minus 350 euro.

Jelmer1973 13-12-2009
Geschreven voor: Samsung HT-BD1220R

Een prima 2.1 Blu Ray set! En dit voor € 300,--. Dit na € 50,-- retour actie van Samsung. Deze set heeft veel functies en mogelijkheden. Heb mijn Samsung Led erop aan gesloten. Minpuntje is dat je geen bas en treble in kunt stellen/regelen.

JamesT 22-09-2009
Geschreven voor: Samsung HT-BD1220R

Nu twee weken in bezit. Ik gebruik hem in combinatie met de LED tv van Samsung. Anynet+ werkt prima. Ik kan met 1 afstandsbediening alles van de TV en stereo doen. DVD is van mooie kwaliteit en Blu-ray is geweldig.
Ik heb ook de PC-stream vrij makkelijk aan de praat gekregen en een AVI streamen vanuit een PC op zolder is bijzonder makkelijk. Verder vrij uitgebreide mogelijkheden zoals Ipod en diverse radio functies.

Nadeel is wel dat je vaak de tv aan moet hebben omdat het led schermpje vrij summier is.

Met een 2.1 systeem moet je geen surround verwachten maar ik vind het voldoende in ieder geval beter dan met op de 3cm dikke LED tv.

LET EROP dat er twee versies op de markt zijn. de HT-BD1220A kan ook MKV en MP4 afspelen en heeft een Youtube functie. Ik ben momenteel in discussie met Samsung over hoe ik die functies ook op mijn machine krijg.

Al met al tevreden met de prijs/kwaliteit.

Anouk B 21-09-2009
Geschreven voor: Samsung HT-BD1220R

Mooi apparaat, gevallen voor de combinatie van kleine boxen en de blue ray speler. Helaas hoor je de motor van het apparaat boven alles uit. Volgens de winkel hoort dat zo en is daar niets aan te doen. Zeker bij rustige muziek of een mooie film is dat heel erg storend.
Nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd daarom een voldoende op dat gebied, duurzaamheid vind ik dus niet geweldig en gebruiksgemak ook niet, voor de afstandsbediening moet je doorgestudeerd hebben.